.

.

Dienstag, 28. Februar 2012

herrliches Frühlingswetter...

darum sitze ich gerade mit dem Laptop draussen und schreibe den heutigen Post.
Die Vögel zwitschern schon um die Wette und es riecht soooo herrlich nach Frühling. Ich liebe diesen Duft. Und ich glaube, es dauert auch nicht mehr lange, bis die ersten Blümchen blühen und die Bäume ihre Blätter bekommen.
Und desswegen habe ich heute früh auch wieder eine frühlingshafte Karte gewerkelt, die ich Euch natürlich gerne zeige.
Das Layout muss leider nun warten. Mir war heute nicht danach, ein Layout zu zaubern. Aber mal schauen, vielleicht wird morgen mein Layout freudiger Tag... grins. Oder es heisst dann... So, Sarah, mach mal hüü und erledige deine Aufgabe. Denn schliesslich sollte man ja nicht schon nach einem Monat seine Vorsätze über den Haufen schmeissen...lach.

Also hier mein Frühlingszauber. Ich finde die Karte sehr süss. Und ich weiss auch schon, wer sie bekommen wird...grins.

Geniesst nun, wie ich, die Sonne und die warmen Temperaturen. Am Weekend soll es ja noch schöner werden.



Kommentare:

  1. oohhhh, die esch u schö. Hoff die legt bald i mim Briefkaschte *lach
    u söscht hesch ja nu zyt eini nahzmache *zwinker

    Da kunnt de Früehlig sicher schell. Die chline butterfly si au so zauberhaft.

    Grüess
    Sina

    AntwortenLöschen
  2. Uhu Sarah, oh di Charte isch umi wunderschööööööön, ja so richtig Früehlig. Ig plange jitz auso ou druf, dass dusse umi aues spriesst u grüenet u mir de dChüeh umi chöi uf dWeid la :-) das isch aube as Gaudi, di gumpe wi jungi Reh.

    U ig sött o mau chly id Sätz cho u ändlech miner nöie SU Sache usprobiere, Schande über mich, ig has gengno nid gschafft... Schäm.

    Grüessli u Knudel, Caroline

    AntwortenLöschen
  3. lach.... das esch doch normal... mängisch chunnt me eifach ned dezu. aber die laufe ja weder ab no devo... vodemher hesch no gnue zyt. Und ich freue mi scho weder uf fotos vo dine Werk. Du muesch jetzt denn gliich mol e Blog mache oder ich mach hie bi mer "Galerie alla Caroline"... hihi... Denn du machsch emmer weder mega schöni Chärtli... denke da grad a dini Wiehnachtskarte... meeega schön !!! Heb der Sorg und lah die Chüeh la gumpe...lach Knuddel Sarah

    AntwortenLöschen

Hallo, ich bin der Kommentarverwalter...

Du hinterlässt hier gerade einen Kommentar ? Super, da wird sich die Frau Seelen z a r t Sarah auf jeden Fall sehr freuen !

Komm doch bald wieder vorbei, freue mich, dich wieder hier an der Stelle zu sehen

Freundlichst
der Kommentarverwalter ;)))